Obchodné podmienky
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.olsakovi.sk, ktorého prevádzkovateľom je Mareon-Wear s.r.o.
Tieto podmienky Vám bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a jeho zákazníkov.
V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny. Zmena cien je vyhradená.
MAREON-WEAR s.r.o. Mánesova 812/6 12000 Praha |
|
IČ: 24243752 DIČ: CZ24243752 Spisová značka: C 196690 - Městský soud v Praze Telefón: +420777851918 E-mail: milus.o@seznam.cz https://www.olsakovi.sk |
V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny. Zmena cien je vyhradená.
Dodacie podmienky
Dostupnosť tovaru je vždy potvrdená na základe dopytu.
Tovar, ktorý je označený skladom, objednaný v pondelok až piatok do 20:00, zasielame hneď na druhý deň. S tovarom bude zaslaná faktúra, ktorá slúži zároveň ako záručný list pre prípadnú reklamáciu.
Platobné podmienky
Spôsob platby označíte pri vyplňovaní objednávky.
Na dobierku (SK):
Tovar zaplatíte doručovacej službe pri prevzatí tovaru, podrobné informácie tu: https://www.olsakovi.sk/postovne/.
Prevodom na účet: platba je možná na konto č.ú. 2201938758/2010, IBAN CZ45 2010 0000 0022 0193 8758. Platíte iba poštovné, viz.: https://www.olsakovi.sk/postovne/
Reklamačný poriadok
Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s platným právnym poriadkom.
Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady.
Prípadné vady je kupujúci povinný nám okamžite hlásiť. Neskoršie reklamácie bude považovaná za poškodenie spôsobené kupujúcim.
Za vady vzniknuté prepravou neručíme.
Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnym použitím výrobku, žehlením výrobku - potlače a nesprávnym skladovaním.
Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady.
Prípadné vady je kupujúci povinný nám okamžite hlásiť. Neskoršie reklamácie bude považovaná za poškodenie spôsobené kupujúcim.
Za vady vzniknuté prepravou neručíme.
Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnym použitím výrobku, žehlením výrobku - potlače a nesprávnym skladovaním.
Postup pri reklamácií
Ak sa objaví na tovare v záručnej lehote vada, ktorá bola spôsobená pravdepodobne výrobou, mal by kupujúci a tom čo najskôr informovať e-mailom alebo písomne predávajúceho a dohodnúť sa s ním predbežne na ďalšom postupe. Oznámenie o závadách na výrobku musí obsahovať - meno kupujúceho, adresu, telefón, e-mail, číslo faktúry (doklad o nákupe), podrobný popis chyby a popis toho, ako chyba vznikla.
V prípade zaslania oznámenia o reklamácii predávajúcemu e-mailom je nutné reklamovaný výrobok čo najrýchlejšie po konzultácii s predajcom odoslať predávajúcemu prípade odoslania oznámenia o reklamácii Slovenskou poštou pribaľte výrobok spolu s originálom dokladu o zaplatení / faktúry / k tomuto oznámeniu. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru obalom pri preprave nemusí byť reklamácia uznaná. (Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku. Takéto zásielky predávajúci neprevezme a nechá zaslať späť.)
V prípade reklamácie posielajte na adresu Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou 354, 29415 Klášter Hradiště nad Jizerou, Česká republika alebo cez Packetu (kod 94697707). V prípade využitia Packety je cena dopravy 4 EUR, čiastka Vám bude odpočítaná od čiastky za vrátený tovar.
V prípade zaslania oznámenia o reklamácii predávajúcemu e-mailom je nutné reklamovaný výrobok čo najrýchlejšie po konzultácii s predajcom odoslať predávajúcemu prípade odoslania oznámenia o reklamácii Slovenskou poštou pribaľte výrobok spolu s originálom dokladu o zaplatení / faktúry / k tomuto oznámeniu. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru obalom pri preprave nemusí byť reklamácia uznaná. (Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku. Takéto zásielky predávajúci neprevezme a nechá zaslať späť.)
V prípade reklamácie posielajte na adresu Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou 354, 29415 Klášter Hradiště nad Jizerou, Česká republika alebo cez Packetu (kod 94697707). V prípade využitia Packety je cena dopravy 4 EUR, čiastka Vám bude odpočítaná od čiastky za vrátený tovar.
Vybavenie reklamácie
Po obdržaní písomného oznámenia o závadách na výrobku, predávajúci čo najskôr informuje e-mailom, popr. telefonicky alebo písomne kupujúceho o následnom postupe reklamácie a spôsobe vybavenia.
Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom, kedy nám bol výrobok doručený na adresu, nami vždy udanú v "Kontaktoch".
V závislosti od druhu chyby na tovare, bude oprávnená reklamácia riešená buď opravou,
prípadne výmenou tovaru za nový alebo vrátením kúpnej ceny spôsobom dohodnutým s kupujúcim.
A to ak ide o vadu neodstrániteľnú brániace riadnemu užívaniu tovaru!
Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom, kedy nám bol výrobok doručený na adresu, nami vždy udanú v "Kontaktoch".
V závislosti od druhu chyby na tovare, bude oprávnená reklamácia riešená buď opravou,
prípadne výmenou tovaru za nový alebo vrátením kúpnej ceny spôsobom dohodnutým s kupujúcim.
A to ak ide o vadu neodstrániteľnú brániace riadnemu užívaniu tovaru!
Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené užívaním, opotrebovaním či nevhodným zachádzaním!
Odstúpenie od zmluvy
Odstúpenie od zmluvy sa riadi zákonom č. 367/2000. Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má ďalej v súlade s § 53, ods. 7 a § 54 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
Odstúpiť môže zákazník tak, že tovar do zákonnej lehoty 14tich dní doručí obchodným alebo doporučeným balíkom do prevádzky dodávateľa. Prípadne tak môže urobiť osobne.
Pri odstúpení je nutné uviesť číslo dokladu a účet kupujúceho na ktorý mu bude do 30 kalendárnych dní poukázaná suma.
Dodávateľ posúdi stav vráteného tovaru a oznámi kupujúcemu stanovisko.
- tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
- musí byť nepoškodený, bez známok používania
- musí byť kompletný
- kópia dokladu o kúpe
- tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený (tovar prosím neposielať na dobierku, nebude prevzatý)
- v prípade, že je tovar vrátený v inom ako neporušenom stave, je dodávateľ oprávnený požadovať uvedenie tovaru do pôvodného stavu a uplatniť súdnou cestou náhradu vzniknutej škody na tovare (neúplný obsah, opotrebenie tovaru apod.)
- dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť do 30 kalendárnych dní od doručenia zásielky
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy, vrátenie tovaru z iných dôvodov ako reklamačných / chyba tovaru /, dodávateľ nie je povinný hradiť kupujúcemu vzniknuté náklady na poštovné / prepravné /.
SPODNÉ PRÁDLO nevymieňa !!!
V prípade odstúpenia od zmluvy posielajte na adresu Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou 354, 29415 Klášter Hradiště nad Jizerou, Česká republika alebo cez Packetu (kod 94697707). V prípade využitia Packety je cena dopravy 4 EUR, čiastka Vám bude odpočítaná od čiastky za vrátený tovar.
Odstúpiť môže zákazník tak, že tovar do zákonnej lehoty 14tich dní doručí obchodným alebo doporučeným balíkom do prevádzky dodávateľa. Prípadne tak môže urobiť osobne.
Pri odstúpení je nutné uviesť číslo dokladu a účet kupujúceho na ktorý mu bude do 30 kalendárnych dní poukázaná suma.
Dodávateľ posúdi stav vráteného tovaru a oznámi kupujúcemu stanovisko.
- tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
- musí byť nepoškodený, bez známok používania
- musí byť kompletný
- kópia dokladu o kúpe
- tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený (tovar prosím neposielať na dobierku, nebude prevzatý)
- v prípade, že je tovar vrátený v inom ako neporušenom stave, je dodávateľ oprávnený požadovať uvedenie tovaru do pôvodného stavu a uplatniť súdnou cestou náhradu vzniknutej škody na tovare (neúplný obsah, opotrebenie tovaru apod.)
- dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť do 30 kalendárnych dní od doručenia zásielky
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy, vrátenie tovaru z iných dôvodov ako reklamačných / chyba tovaru /, dodávateľ nie je povinný hradiť kupujúcemu vzniknuté náklady na poštovné / prepravné /.
SPODNÉ PRÁDLO nevymieňa !!!
V prípade odstúpenia od zmluvy posielajte na adresu Olšáková Miloslava, Klášter Hradiště nad Jizerou 354, 29415 Klášter Hradiště nad Jizerou, Česká republika alebo cez Packetu (kod 94697707). V prípade využitia Packety je cena dopravy 4 EUR, čiastka Vám bude odpočítaná od čiastky za vrátený tovar.
Ochrana osobných údajov
S osobnými údajmi nakladáme v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. O ochrane osobných údajov
a informácií. Tieto údaje slúžia iba pre vnútorné potreby a k úspešnému vybaveniu Vašej požiadavky. Nie sú poskytované ďalším osobám. Predávajúci neposkytne tieto osobné údaje žiadnej inej osobe, ktorá nemá bezprostredný vzťah k správnemu vybaveniu objednávky.
Výnimku tvorí iba realizácia samotnej dopravy tovaru, kedy je nutné uviesť základné osobné údaje pre doručenie objednaného tovaru. Zákazník má právo kedykoľvek požiadať o zrušenie a vymazanie jeho osobných údajov z našej databázy.
a informácií. Tieto údaje slúžia iba pre vnútorné potreby a k úspešnému vybaveniu Vašej požiadavky. Nie sú poskytované ďalším osobám. Predávajúci neposkytne tieto osobné údaje žiadnej inej osobe, ktorá nemá bezprostredný vzťah k správnemu vybaveniu objednávky.
Výnimku tvorí iba realizácia samotnej dopravy tovaru, kedy je nutné uviesť základné osobné údaje pre doručenie objednaného tovaru. Zákazník má právo kedykoľvek požiadať o zrušenie a vymazanie jeho osobných údajov z našej databázy.
Upozornenie
Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) podľa našich obchodných podmienok. Pokiaľ nebude objednávka zaslaná na dobierku zákazníkom vyzdvihnutá, bude požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok 10 Euro, v pripadě objednávky uhrazené, bude 10 Euro odečteno. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou v tejto výške. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené zmluvné pokuty), budú postúpené právnej spoločnosti na vymáhanie vrátane všetkých nákladov s tým spojených.